لیزر در دندانپزشکی

لیزر دیود در دندانپزشکی

لیزر در دندانپزشکی، دستگاهی با کمترین آسیب برای درمان های مدرن امروزی

لیزر دیود یا دایود مورد استفاده در کلینیک کریستال بر روی بافت های نرم دهانی مانند، لثه، عروق و اعصاب موجود در کانال دندانی لب و غیره تاثیر دارد.

کاربرد های لیزر دیود در دندانپزشکی:

از جمله کاربرد های لیزر در دندانپزشکی برای استفاده در جراحی های دندانی مانند افزایش طول تاج دندان (بلند کردن دندان)، جراحی نمونه برداری، جراحی مرحله دوم ایمپلنت و غیره است. این موارد با کمترین درد و بدون خون ریزی در یک جلسه قابل انجام است.

لیزر دیود (دایود) اثر ضد باکتریایی (باکتری کشی) قابل توجه ای را از خود نشان داده است. از این قابلیت به عنوان اثر کمکی در جراحی های لثه جهت افزایش بهتر نتیجه درمان به کار گرفته می شود. همچنین در درمان ریشه (عصب کشی) به خصوص در کانال های عفونی برای پاکسازی و ضدعفونی بهتر کانال استفاده می شود. همه این موارد اشاره شده منجر به درمان مطمئن تری خواهد شد.

از دستگاه لیزر در درمان سفید کردن دندان نیز استفاده می شود. با استفاده از لیزر دیود قابلیت افزایش تاثیر مواد بلیچینگ بر روی مینای دندان می شود. همچنین باعث کوتاه شدن مدت زمان درمان می شود، که نتیجه آن حساسیت کمتر دندانی است

یکی از خصوصیات خوبی که لیزر در دندانپزشکی دارد موثر بودن بر روی رنگ دانه های دهان و دندان است که برای برطرف کردن پیگمنتیشن ها (رنگدانه های سیاه رنگ لثه) به خصوص در افراد دارای رنگ پوست تیره کاربرد دارد.

یکی از موارد بسیار خوب لیزر دیود کمک کردن به از بین بردن حساسیت دندانی، با اثر تسکینی روی مینا و عاج دندان است. امیدوارم در آینده بتوانیم خصوصیات جدیدتری از کاربرد این دستگاه بسیار خوب لیزر در دندانپزشکی اشاره کنیم.

سفید کردن دندان

باعث اثر بخشی بهتر مواد بلیچینگ بر روی دندان

جراحی بدون درد و خون ریزی

جهت بلند کردن طول تاج دندان، برداشت لثه بدون درد و خونریزی قابل انجام است.

اثر باکتری کشی

در کانال های عفونی دندان

از بین بردن حساسیت دندانی

مورد استفاده جهت بهبود و تسکین درد و حساسیت دندانی

معرفی کاربرد لیزر در دندانپزشکی

گزینه های پرداخت

جهت اطلاع از هزینه های انواع خدمات درمانی با استفاده از لیزر دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

بیمه

متاسفانه خدمات مدرن دندانپزشکی از جمله درمان های پیشرفته با استفاده از لیزر بافت نرم و لیزر بافت سخت را بیمه پوشش نمی دهد.

فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ شرقی، بین خیابان 113 و رشید، پلاک 108، واحد 3

تهران